En nästintill,..

.
,..ledig torsdag, har gjort att jag hunnit både det ena och det andra. Till stan och tillbaka tre gånger. På morgonen till gymmet, så en kort sväng för ett bankärende och sedan med fina för sushi :-D
.
.
Efter vi ätit tog vi en liten shoppingrunda. Jag har fått ganska många såna sista tiden. Det slog mig när jag kom hem, för jag det jag har köpt har jag bara låtit ligga i sina påsar, men nu har jag köpt galgar också, så idag packade jag upp. :) Sen en vecka tillbaka har jag fått med mig två par jeans, tre linnen, tre t-shirtar, en kofta och en tröja, två anteckningsböcker, en kuvertväska, underkläder och en himla massa blockljus. Ljus kan man inte ha för mycket av, i alla fall inte om man bor i Sverige..
.
      
.
Och det är ju min tanke, att vara här i höst och vinter. Dock måste jag erkänna, att även om resfötterna ännu inte börjat klia, så lockar inte tanken att spendera den mörka och kalla tiden här.. Jag har alternativ, bra alternativ. Så det jag måste göra är egentligen bara att bestämma mig.
.
Men just nu trivs jag här, och just nu är det enda som spelar roll. Just nu har jag dessutom en enormt skaparlust och kreativitet inom mig. Jag vill ordna och fixa här i slottet. Jag vill köpa ny säng. Inte för att jag behöver en, min är alldeles jätteskön, men jag vill ha en stor säng. En dubbelsäng. Bara för att det helt enkelt är snyggare.
  .
Jag vet hur jag vill den ska se ut, har bilden i huvudet, så nu måste jag bara hitta den också :) Och så vill jag ha en sak till, som jag fann på stan igår. Den är jättesnygg, men totalt onödig och rätt så dyr. Den fyller liksom ingen funktion, men,.. den är snygg!  
.

.
Det är många saker jag vill ha just nu. Tur att jag jobbar, då kommer det pengar varje månad. Bra påhitt det där. Jag ska nog fortsätta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0