I am still,..

.
,..a lucky bastard, bara en förjäkligt trött sådan. Jobbdagen och ryggpasset avklarat, maten i magen, men nu är jag helt död. Egentligen var jag det redan efter träningen, men hem måste man liksom ta sig. Nu däremot, känns det som ett nästintill gigantiskt projekt att ta mig in i duschen. Och ut igen. Jag kommer säkert att somna därinne, stående. Så drunknar jag. Nåväl. Vilodag väntar imorgon, så bara jag vaknar tills på lördag så är väl det mesta i sin ordning.. ;)
.
Jag hittade förresten ett par skojiga bilder. Dem är från midsommar förra året, dvs ganska exakt ett år sedan. Jag tränade varenda dag då med. Dessutom tyckte jag att jag var rätt bitig. Jag tyckte framförallt att jag hade stora armar. (klicka på bilden för att se den större) När jag tittar på dem nu undrar jag snarare vad det är för trådar som hänger från min tröjärm,.. Den där självbilden alltså, den är så relativ, fruktansvärt relativt.. 
.
    
.
 


Kommentarer
Anonym

Nu kanske du ser dina framsteg på bara ett år!Tom kanske kan känna dig lite stolt..

2012-07-05 @ 20:15:39
Lisah

Jag försöker, det är därför jag sitter och studerar och jämför alla gamla bilder,.. men det är svårt, jättesvårt. Vilket gör mig ännu mer lyckligt lottad av det faktum att jag har folk i min närhet som har följt mig, och som är kloka nog att tala om för mig vad som är riktigt och vad som inte är det alls..

2012-07-05 @ 20:34:04
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0