Idag kom det två gånger,..

.
,..under ett och samma pass. Först när jag valde ett par hantlar som vägde för lite, "det där är barnvikter, du är väl inte 12?!" och sedan igen när jag blev strechad och pep och gnällde en aning för mycket "skärp dig, hur gammal är du egentligen?"
.
Och visst, ibland är jag en riktig jäkla snorunge, det vet jag. Men ibland är det alldeles jättebra att ha barnasinnet kvar. Som till exempel när det kommer gratistidningar med sommarpyssel inkastade i hallen. Pyssel perfekt i min smak ;)
.
.
Åtminstone när jag varit stor en hel dag. Jobbat, tagit hand om andra, tränat, tagit hand om mig själv. Ätit och fixat och gjort allt sånt där som man måste. Ja, då är det skönt att koppla av med ingenting. Typ lite sommarpyssel. Inte behöva tänka, och liksom bara få vara 12 :)
.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0