Idag var det dags,..

.
,..för bakben och vader och jag älskar inget av dem. Inte just nu i alla fall, det går lite i perioder. Vore det inte för att jag älskade rygg så skulle jag strunta i dem helt. Det skulle ju bara vara att se till att alltid backa ut ur ett rum så skulle ingen liksom ens märka att jag inte hade någon baksida. Otroligt praktiskt. 
.
Dem fick i alla fall sitt. Jag hade klart för mig innan precis vad jag skulle göra, så när jag väl satte igång bara körde jag, liksom lite som för att få det överstökat. Liggande lårcurl i pyramid, totalt 12 set. Jag avskyr den. Sedan sittande lårcurl supersetat med höga smala i benpressen. Ville spy. 4 set raka mark sen vader, stående och sittande. Som avslut 10 minuter på bandet på högsta lutning. 
.
Det tog inga tider, men jag hann bli helt slut och svettig som en tok. Jag vill aldrig mer träna.
.
Inte förrän imorgon. :) 
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0