Jag gick från,..

.
,..jobbet igår och ropade trevlig helg! Det var visst för tidigt. Dock precis som vanligt, noll koll.
.
Idag vet jag dock att det är onsdag och jag ska jobba en stund, sedan fara direkt till gymmet för ett pass axlar och mage. Planen har jag klar i huvudet och motivationen infann sig redan igårkväll. Ett tag var jag arg på axlarna. Jag tyckte dem var svaga och obefintliga och allmänt värdelösa. Sedan kom dem tillbaka och så min kärlek till dem, och nu täner jag fortsätta älska dem varenda dag, jag tror dem växer bättre då ;)
.
Jag klev upp alldeles för tidigt idag. Mer än en timme tidigare än vanligt. Men jag var pigg, solen sken och jag var sugen på frukost. Varför då ligga kvar? Jag är aspepp idag, på liksom hela livet.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0