Jag har sagt det förut,..

.
,..men jag säger det igen. Jag har världens bästa jobb.
.
Och det är just för att jag har så många, som dem är världens bästa. För att jag får göra olika saker hela tiden och aldrig kan tröttna. Jag beundrar mina arbetskamrater som går till jobbet dag efter dag, vecka efter vecka, och gör samma sak, men jag klarar inte att ha det så. Kör jag så en period vet jag var det slutar. I en rastlöshet och en längtan bort, som får mig att säga upp mig, packa väskan och fly landet. Förvisso inte fy skam, men det är bättre såhär, när jag kan få variation i vardagen till den grad att jag är tillfreds.
.
Med start idag är jag gymansvarig för äldregymmet, men för att det är sommar även det nybyggda utegymmet. Tisdagar och fredagar 10-14 finner ni mig alltså utomhus, här i Johannelund, i syfte att hjälpa den som vill träna. Och det hela får jag betalt för. Förstår ni varför jag trivs? Välkommna ;)
.
.
    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0