Just,..

.
,..another day at my awesome work.
.
    
.
Jag hade verkligen jätteroligt, varit ute i princip hela dagen. Visat träning, pratat strunt och druckit kaffe. Sedan en timme på gymmet inomhus på em innan jag slutade.
.
   
.
Därefter for jag direkt till mitt eget gym. Eller, eget och eget, det är det inte alls, men gymmet där jag tränar. Älskade älskade City gymmet, som jag förmodligen tyvärr inte blir kvar på länge till. Armar idag och på vägen dit hade min inspiration fortfarande inte infunnit sig, men när man går ner för trappan och möts av vänliga leenden kan man inte annat än trivas. Och väl på plats kan jag inte göra annat än mitt bästa, vilket idag var förvånandsvärt bra. Hanteljävlarna vägde inte ett smack. Jag tror jag glömde känna efter, jag bara körde. Och armarna tryckte och värkte och jag hade god lust att kyssa dem och klippa av dem på samma gång. Hatkärlek. ;)
.
Jag är nöjd, riktigt jäkla nöjd. Mest för att jag fixade det alldeles själv. Nu är jag hemma, och det var skönt att komma hem tidigt för en gångsskull. Kunna bara varva ner, göra vad jag vill och inget alls. Ända till klockan 20 då min vän M kommer och hämtar mig för att få sällskap till jobbet som hon börjar kl 21. En jättemysig stund vi gjort till en vana, alldeles perfekt för att hinna en uppdatering och samtidigt få en skön kvällspromenad.
 


Kommentarer
Tobias

Varför kommer du inte vara kvar på City någe mer? :O

Svar: Min närvaro lyckas tyvärr provocera någon annan, och jag orkar inte bråka,.. Vi får se om det lugnar sig, men om inte så vill jag åtminstone skaffa ett alternativ till de dagar jag inte kan träna mitt på dagen..
Lisah

2012-07-18 @ 08:45:59
Tobias

Det var verkligen tråkigt att höra. :(
Vi får hoppas det lugnar sig, för du är (i mina ögon) en av alla de härliga ingredienser som gör City till det bästa gymet i stan...

Svar: Oj,.. tack :D vad glad jag blir! Ja, alltså, jag trivs verkligen där, och jag vill vara kvar. Och jag är ju bunden till mitt årskort, så helt försvinner jag inte.. ;) ..jag tror du gjorde min dag nu :D
Lisah

2012-07-18 @ 23:28:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0