När både lyckan,..

.
,..och inspirationen finner sig på plats samtidigt som energin och styrkan, då gör den en oslagbar. 
.
Det bara fungerar nu. Flyter på. Går framåt. Även små steg är framsteg och varje steg räknas. Men framförallt är det kul. Jag älskar det och jag brinner för det. Jag somnar på kvällen med nöjda tankar om dagens träning, längtar efter morgondagens. Jag vaknar med värk och njuter. Ser fram emot ett nytt pass. Nya tag. Nya utmaningar. 
.
Jag ställde klockan tidigare imorse för att äta frukost tidigare, och på så sätt "hinna" få i mig alla måltider. Lyckas få in det mellanmålet jag fuskat med. Jag har inte fuskat med flit, men det har inte funnits timmar. Idag gick det bra, dock kommer maten snart ur öronen på mig, men mat är gott och äta är bra skit, så jag ska inte klaga. Hunger lär jag få uppleva en vacker dag ändå ;) bevare mig väl 
.
Allt känns mycket bättre med mat i magen, sa min kloka vän. Och jag insåg att det kanske är anledningen till min nästan konstanta positivitet till hela tillvaron. Klart det känns bra, jag har ju alltid mat i magen :D
.
    
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0