Nu är jag så nöjd,..

.
,..att jag ler ända in i själen.
.
Jag sitter här nyduschad, mätt och belåten och bara njuter. Portionerna jag har ätit har varit små idag, inte mindre än dem "ska" vara, men så små dem kan bli utan att jag plockat bort något. Jag har låtit bli att lägga till grönsaker, vilket gjort att dem har sett trista ut, men jag har inte haft plats i magen. 
.
Efter jobbet var jag dödstrött, vilket gjorde att det faktum att vi senarelagt bröstpasset var det bästa som kunde skett. Jag gick hem, åt min låda mat, sen direkt till sängen. Min plan var en 30 min powernap och sedan kaffe, men jag toksomnade och vaknade 1,5 (!!) timme senare. Sket i kaffet och bara bestämde mig för att styrkan och orken fanns där ändå.
.
Sen bara gick det hur bra som helst. Utåt sett såg jag säkert otaggad ut, för jag var så lugn. Jag var på plats på gymmet en halvtimme "för tidigt" och bara gick omkring och pysslade lite. Sen kom mitt sällskap och vi körde igång. Jag började i bänken och vikterna liksom bara gjorde som jag sa åt dem att göra. Jag bestämde repsantal och sedan gjorde jag dem. Sen gjorde jag några till. Höjde, höjde igen. 
.
Bänkpressjävel, jag älskar dig <3
.
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Kalle Anka

2012-07-29 @ 21:39:53
Camilla Davour

Karl Alfred, skulle jag nog snarare säga!

2012-07-29 @ 21:47:00
URL: http://www.camilladavour.se
Camilla Davour

Karl Alfred, skulle jag nog snarare säga!

2012-07-29 @ 21:47:11
URL: http://www.camilladavour.se
Anonym

Yeah right. Två Kalle

2012-07-29 @ 21:48:18
Belmina

Du är helt enkelt bäst!!!! Glöm inte vad som gör att du så snabbt utvecklas på alla plan. Det är Du, Din styrka, Din motivation, Dina mål och Din allt bättre självbild. Håller med Camilla, Karl Alfred känns väldigt passande, alternativt Hulken ;)

2012-07-29 @ 22:08:22
Per-Eric

Fy fan vilket jädrans bra pass vi drog av! Ett av dem bästa någonsin, och du var så grym, riktigt starka pressar och ett fint utförande på samtliga övningar!

2012-07-29 @ 22:17:47
467

Fint utförande, kommer från en jävla retard som inte ens vet hur det ska se ut..

2012-07-29 @ 22:27:41
Anonym

Vad �r det f�r en t�nt som g�r p�hopp s�d�r? M�ste vara n�gon som �r avundsjuk eller m�r d�ligt med sig sj�lv. Tragiskt. Inget att bry sig om!

2012-07-29 @ 22:31:45
Anonym

ligger och kämpar med 90-100kg men kommer inte högre i vikt -.-

2012-07-29 @ 23:25:09
Lisah

Att jag uppskattar kommentarer har jag sagt många gånger, och det av både positiv och negativ kritik, då jag gärna vill höra era åsikter. Men att medvetet kommentera enbart i syfte att vara elak känns så meningslöst. Vem får ut något av det?

Men annars så tack, jag är nöjd med gårdagens pass och tänker fortsätta vara det.

2012-07-30 @ 10:33:45
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se
467

Vad vinner du själv på att vara falsk o elak?

2012-07-30 @ 12:09:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0