Precis en sån,..

.
,..lördag jag önskade, ville ha och så väl behövde.
.
  
.
Förutom att grilla så spelade vi spel. Frågespel. Men jag vet inte varför jag talar om det, för hör och häpna, jag förlorade. Jag skyller på att jag var trött. Jag var faktiskt trött. Vi skulle äta efterrätt också, men jag var för trött för den med. (!?) Det känns dock bra idag, att det inte ligger mer skit än nödvändigt i kroppen ;)
.
Det blev inte jättesent, men ändå sent för en pensionär som jag. Trots det var jag uppe lika tidigt som vanligt imorse, om inte tidigare ändå. Jag är ledig idag. :) det här med lediga helger var inte fullt fy skam, men hinner ju faktiskt ha ett liv ;) Idag orkar jag dock inte trycka in en massa saker bara för att jag kan, det som lockar mest är ordet ingenting. Frukosten ligger i magen och jag ska ta en promenad. En morgonpromenad. Var alldeles för länge sen jag hade möjlighet till, för jobbar jag inte morgon så tränar jag alltid tidigt. Gud så skönt det ska bli. Känns som en lyx. En söndagslyx.
.


Kommentarer
Anonym

Du e bara så jävla fantastisk!!! Tack för du finns o räddade mig idag.. Tack vare dig jag inte blev skadad..

2012-07-08 @ 19:42:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0