Samma dag,..

.
,..som jag yttrade min undran över dem, så dök dem upp. Bilderna från fotograferingen för Smartgrip!
.
.
.
.
.
.
.
.
Jag är riktigt nöjd och det känns riktigt roligt. Ännu finns bara fbsidan Smartgrip SE, men from 1aug kommer hemsidan ligga uppe och vara redo att ta emot beställningar, och efter det rullar planerna på, så håll utkik ;)
.
Idag ska jag träna axlar. Axlar och mage närmare bestämt. Men jag ska vänta nån timme eller två. Jag har inte bråttom idag, jag är ledig. I alla fall nästan. Ska köra min träning, äta en lunch på stan, få en osteopatbehandling, ge en massage, sedan hjälpa en vän med sin träning. En till största sannolikhet mycket trevlig dag, som bara för sakens skull ska få följas av en lika trevlig kväll. Tjing* ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0