Två glas med kaffe,..

.
,..en proteinshake och min kalla gröt ligger i magen.
.
Jag är alldeles lycklig. Lite kanske för att "allt känns bättre med mat i magen", men mest för att idag väntar världens bästa ryggpass. Jag älskar rygg. Jag älskar alla muskelgrupper, alla pass, och oftast så är varje dag den bästa och den roligaste, men just idag så älskar jag rygg mer än allt annat och har den stora lyckan att det är just ryggpasset som närmar sig.  
.
9 timmar kvar. 8,5 av dem ska spenderas på jobbet, jobbet som jag älskar det med. Sedan mitt allra snabbaste på cykeln till gymmet, och sen så, är lyckan total <3
.
 


Kommentarer
André

Grymt Lisah. Riktigt snyggt och du bör vara stolt. Låt våra mål framöver vara att bygga upp oss än mer ;)

2012-07-07 @ 18:20:38
URL: http://riseofandre.se
Lisah

Tack André!

2012-07-08 @ 09:18:01
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0