Axlarna,..

.
,..fick sitt. Klockan hann bli 16 och det extra energiförrådet jag tjuvat ur under dagen var slut. Men, gäller det axlar får nån slags sista reservpott kastas in och rädda situationen. För mina axlar ska inte behöva lida av att jag ibland lyckas med otroligt ointelligenta planeringar som sträcker sig över både dag och natt, vilket gör att sömnen uteblir.
.
Sen tycker jag det är himla kul att kunna ta kort igen, även om jag inte gör det något vidare på mig själv. Jag skulle fånga axlarna på bild, men det gick inget bra. Så provade jag med ryggen, men eftersom axlarna var så slut kunde dem inte hålla kameran still annat än på huvudet, och där uppifrån kom ju bara en halv rygg med. Men eftersom det var så alldeles jättelänge sedan så,.. varsågod ;)
.
.
och ett lika illa lyckat försök hemma,.. jag lär mig en dag ;)
.
.
Imorgon ska vi tävla, jag och P-E. Han har ännu inte tagit sitt förnuft till fånga och hittat på någon ursäkt för att slippa förnedras av min överklassade vinst som utan tvekan kommer att infalla. Jag har bara två små detaljer som skulle kunna finna sig min nackdel som jag ännu inte hittat en lösning till. Jag har inga ben att springa på och jag har vare sig armar eller axlar som vill utföra något mer ansträngande än typ tillredning av proteinshake. Men det löser sig nog, jag har ju en hel natt att sova på saken.. ;)
.
Önska mig inte lycka till, jag behöver det inte. Önska honom att han överlever ;)
.


Kommentarer
Jennie

busvisslar Jävlar va bitig du har blivit, skitsnygg rygg!!;)

2012-05-14 @ 16:55:30
Lisah

..oj, haha, taaack ;-D

2012-05-14 @ 17:24:07
jennie

mamma hälsar att du inte ska pumpa upp dig mer ;)

2012-05-14 @ 22:47:36
Lisah

hahaha :-D hälsa mamma att jag tycker om henne ändå ;-P

2012-05-15 @ 07:14:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0