Benpasset igår,..

.
,..fick gå snabbt. Precis som detta inlägg nu, eftersom jag ska till jobbet. Samma sak igår. Jag körde först morgon till 13, sedan bara ett break på 3 timmar för träningen innan jag började igen kl 16. Förr gjorde jag ofta så, numera klarar jag det inte, det är väl åldern. Förstås.
.
Hur som helst körde jag baksida ben igår. Jag var lite orolig över hurvida de övningar jag valt ut skulle fungera eller inte, men att visst vettu, gick finemang.
.
Idag väntar bröst och det vill jag inte. Eller vill och vill, klart jag vill. Men jag har en hatkärlek till bänkpressen som gör mig förbannad varje gång det väntas bröstträning. Förra veckan gick jag omkring och var nästintill förbannad hela dagen innan jag skulle till gymmet, fortsatte in i min uppvärmning och släppte inte förrän jag satt mitt tyngsta set. DÅ kunde jag släppa ilskan. Eller rättare sagt, då rann den bara av mig. Kanske var det bra att den fanns, för kanske behövde jag den. Annars hade det kanske inte gått? Jag vet inte. Jag vet bara att lite ilska ofta är ganska bra i dessa sammanhang och när ingen annan hjälper mig genom att vara arg på mig, så måste jag vara det på mig själv,..
.
Så, verkar jag pissed off idag, så vet ni varför. Bättring sker efter 16.30..
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0