Blodomloppet,..

.
,..avklarat. :)
.
Och med tanke på hur opepp jag var när jag kom dit och insåg att jag skulle få vänta 1,5 timme på att ens få starta, hade lagt min energi på att köra uppvärmningen fyra gånger för att inte frysa ihjäl, och på alltihop var hungrig, så är jag fruktansvärt nöjd med min tid. Jag vet inte hur det gick till, för i starten kom man liksom ingenvart överhuvudtaget för allt folk, och under loppet tyckte jag inte ens jag sprang särskilt fort, men helt plötsligt var det bara över.  Och efter en kik på resultattavlan hade jag fått mina 5km överstökade på 24min 37sek.
.

.
Riktigt nöjd. :) Jag ju inte sprungit några distanser i princip alls hela senaste året, men jag tror det har gjort sitt med de korta snabba intervallerna jag kört. Det har gett mig en annan känsla för tempo, så nu tycker jag helt enkelt inte det känns lika fort när jag springer fort. Så förmodligen hade jag ett ganska bra tempo, och sen att jag idag hade över 20 minuter kvar, när jag sprungit mina vanliga 4 visste jag ju inte, jag lät nämligen bli att tänka och jag hade heller ingen klocka. Så gör man, när man lurar sig själv ;)
.


Kommentarer
Andreas

Hej:)



Ja efter dom förutsättningarna så lyckades du mycket bra. Hur mycket hade du tränat innan?



Ha det bra



Andreas

2012-06-01 @ 20:38:59
URL: http://www.biglife.se
Lisah

Tack Andreas!

Som jag skrev i inlägget har jag i princip inte konditionstränat alls senaste året. Jag har bara sprungit som uppvärmning till mina styrkepass, då bestämt antingen distans eller tid och så bara kutat, men det har handlat om ca 1km/gång ;)ett fåtal intervallpass, men annars ingen löpträning alls. :)

2012-06-02 @ 06:11:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0