Bilder från dagen D,..

.
,..tävlingsdagen vi väntar på och laddat inför i en veckas tid. Tävlingsdagen som jag trodde min vän skulle hinna ta sitt förnuft till fånga och dra sig ur för att slippa den förnedring det måste varit att bli så totalt utklassad!!! :-D Mohahaaahaaa
.
Startklara och tokladdade
.


.
Reglerna var enkla. Vi hade valt 5 grenar, blandat styrka, kondition och uthållighet. Grenarna stod skrivna på lappar som vi turades om att dra, för att inte veta i förväg vilken gren som väntade näst. Efter de 5 grenarna körde vi ett 300-challenge och om vinnaren där inte varit samma som i grenarna fanns en utslagstävling. Den behövdes aldrig, och här ska ni få se varför.
.
Gren nr 1, Plankan
P-E dog vid momentet lyft ett ben och en arm, jag fick köra första segerdansen, 1-0
.

.
Gren nr 2, hantelgång med armhävningar
P-E fylldes med en gnista hopp då jag oförklarligt kollapsade en halvmeter från mållinjen, 1-1
.



.
Gren nr 3, löpning 600m
Jag vägrade att låta mig besegras igen, la benen på ryggen och sprang ifrån den långe karln bredvid mig, 2-1
.

.
Gren nr 4, bicepsbattle
Kortfattat så hade han ingen chans, 3-1
.


.
Gren nr 5, militärpressar
P-E jobbade starkt, men,.. jag var starkare! 4-1
.

.
Som överlägsen vinnare laddade vi sedan om för vårt 300-challenge. Sjukt jobbig tävling där 8 övningar utförs med ett sammanlagt repsantal på 150, som sedan körs två ggr och då ger 300 reps. Och det hela går på tid. Helt enkelt bara att bestämma sig, gilla läget och mata.
.






.
2 varv var och ca 20 minuter senare var det hela avgjort. Någon utslagstävling behövdes som sagt aldrig, eftersom segraren var stort överlägsen.
.
.
Stor eloge dock til min vän, för ett ihärdigt kämpande och den svalda stoltheten det måste ha krävts för att överlämna mig en sådan vackert ihopsnickrad medalj! Jag blev väldigt glad :D
.
Slut i hela kroppen så ska jag nu åka och få massage. Det finner jag mig mycket värd.
.


Kommentarer
André

Fan va grymt! Kan tänka mig vilken glädjefanatiker du va under momenten, hehe... Bra jobbat! :)

2012-05-14 @ 15:30:05
URL: http://riseofandre.se
Lisah

Taaaaack :-D haha, ja du har ju fått uppleva ett smakprov.. ;)

2012-05-14 @ 17:23:07
Camilla

Girlpower! ;-)

2012-05-14 @ 18:37:49
URL: http://www.camilladavour.se
P-E

Kan inte säga annat än hatten av till världens grymmaste tjej! Total utklassning! Du förtjänar din medalj :) Men bara så du vet så har jag gjort en till så när jag återhämtat mig smäller det igen ;)

2012-05-14 @ 19:43:09
Andre

Precis. Synd att jag hade problem med magen. Skyller på d, haha... D va grymt kul! Vilken publik vi hade :)

2012-05-18 @ 09:03:41
URL: http://riseofandre.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0