Dagens snilleblixt,..

.
,..ta ut fåtöljen på balkongen. Jag skulle äta lunch, jag ville sitta ute, jag har träningsvärk i röven och behöver sitta mjukt.
.
Dagens läxa,.. det är omöjligt.
.

.
Detta vägrade jag dock inse förrän efter ca 15 minuter av fula ord och diverse vridningar och misshandel av denna stackars fåtölj. Då satt den dessutom fast. På riktigt. Den kom varken ut eller in. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag försökte tills jag på fullaste allvar tänkte skruva isär den, men då var jag så irriterad att jag åt lunch först och med lunch i magen fick jag in den igen. Allt går bättre med lunch i magen. Tur för mig, som oftast får äta 2 stycken ;)
.
Hur som helst, slog det mig, hur mycket jag tycker om mitt hem. Jag tycker om att resa, att ta min väska och bara dra, ja det har ni väl märkt.. men jag trivs hemma också. Hemma i mitt alldeles egna slott.
.
.
Jag behöver bara få ha min struktur, så mår jag bra. Behöver få planera mina dagar som jag vill, och få följa mina planer. Då trivs jag. :)
.


Kommentarer
Camilla

Fint & mysigt du har hemma, biffen! :-)

2012-05-30 @ 06:52:21
URL: http://www.camilladavour.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0