Det kallas visst,..

.
,..framförhållning, och det är en egenskap jag har gott om. Eftersom jag var ledig igår var det lika bra att fylla frysen ytterligare, så maten finns klar till de dagar jag har mindre tid att spendera på matlagning. (Läs i princip alla andra dagar) När jag ska äta, så måste maten ligga klar i sin låda. Annars funkar det inte. Så, ytterligare 18 port kyckling fick sola sig i ugnen, och utöver det ordnade jag lite av maten till mitt kalas på fredag, det som kan bo i frysen i sin väntan. En sparris- och parmesanpaj och en himla massa havrebröd :)
.
.
Ikväll tränade jag bröst och vader. Det gick bra, men jag har ju ont överallt efter gårdagen och var riktigt trött. Med andra ord inte helt på topp. Såna dagar behöver jag gå in i min egen värld, stänga ute alla andra och bara fokusera. Då kan jag inte prata elller låta mig distraheras, vilket förmodligen ger andra intrycket av att jag är sur, eftersom jag nästan alltid annars är väldigt glad. Men, ibland är det nödvändigt, och då får det vara så.
Gilla läget, jag vill ha bröst ;-)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0