Helt enkelt född,..

.
,..till att vara en linslus. Så fort en kamera åker fram är jag där med en ful min jag vill föreviga. Alltid. I min mail damp det nämligen just ner ett album med bilder från kalaset i fredags och precis som i albumet från mammas födelsedag förra veckan, var det inte många av bilderna jag inte hunnit hoppa in i. ;)
.
.
Det var en jättetrevlig dag. Särskilt roligt just det faktum att familjen kom hem till mig. Alltför sällan dem kommer och hälsar på här i slottet. Kan visserligen spela in att jag sällan bjuder hit dem, skärpning från båda håll. ;)
.
Nu är jag dock färdigfirad, och det är faktiskt lite skönt :-P nu klarar jag mig från att fylla år i minst ett år till. Efter ett par dagar utanför min vanliga vardag så längtar jag liksom tillbaka, till struktureringen, planeringen. Jag är väl så som person. Jag gillar mina listor och lappar och scheman, jag gillar min kostplan och mina upplägg. Ja, jag gillar min tillvaro helt enkelt :) dock vet jag att det behövs såna här små avbrott ibland, just av den anledningen att sen trivas desto mer övrig tid.
.


Kommentarer
Björn

Tack för en trevlig födelsedagsfest ;-)

2012-05-20 @ 15:15:50
P-E

En riktigt snygg linslus dessutom :)

2012-05-20 @ 20:45:59
Lisah

Tack själv, och tack för otroligt fina bilder!! :-D



Haha, knäpphuvud P-E, en TJOCK linslus om du fick säga ditt vaaaaaaaaaa! Tack för presenten ;-P

2012-05-20 @ 21:20:10
P-E

Absolut inte, men varför tror du att du fick ett bälte? ;-D

2012-05-21 @ 09:01:25
Lisah

...just av den anledningen?

2012-05-21 @ 14:14:51
P-E

Den riktiga anledningen var just att du ville ha ett bälte och var värd ett bälte...Champ.. :D

2012-05-21 @ 23:42:58
Lisah

Uhuu :-D say it again!! Once a Champ, always a Champ, right? Langa fler medaljer vaaa!! :-D

2012-05-22 @ 09:31:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0