Ibland är,..

.
,..det allra enklaste också det allra godaste. I alla fall finner jag det så, och tur är väl det, annars skulle mina måltider inte vara särskilt roliga att äta. Jag trivs och jag älskar min kost, trots att mina arbetskamrater drar en suck när jag öppnar min låda "kyckling.. såklart.. :-/".
Nej nej, det heter, "Kyckling! Såklart! :-D" Och jag skulle inte byta mina lådor mot deras för nåt i världen.
.
.
Så bara för det har jag ägnat kvällen åt att laga ännu mer kyckling, för att absolut inte riskera att behöva variera mina jobbmatlådor ;-P Och så fick jag två lådor med kosttillskott på posten idag, och tillsammans med en köksvåg och en hundrarulle plastpåsar kan det gå såhär..
.
.
Ja, jag är en aning knäpp. Kom det som en nyhet?
.


Kommentarer
Emil

Betyder det att man är knäpp om man gör så där? (för då är jag nog också det=) )

2012-05-25 @ 17:59:37
URL: http://fitnessguru.se/emil23j
Lisah

Emil, du ÄR knäpp. Ingen tvekan. Men du är också grymt jäkla störtskön! Sluta aldrig med det du gör, för du är grym! :-D

2012-05-29 @ 21:14:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0