Ibland gnäller jag,..

.
,..och tycker lite synd om mig själv, när jag i själva verket mest har sådär lagom sköntont. Nu har jag ont. Nästan överallt. Mina ben fungerar knappt, min mage känns som ett stort blåmärke och ryggen vill jag gärna sälja till högstbjudande. Två dagars upphåll (jag kan inte kalla det vila, eftersom jag inte ens sov,..) gav mig bra pepp till riktigt bra pass. Och idag inte sämre än gårdagen eller måndagen.
.
"Ladda ordentligt för idag vill jag se ett pb" sa min vän. "Gå och häng dig, jag är trött" tänkte jag. "Skärp dig och ta tillfället i akt" tänkte jag minuten efter.
.
Och jo men visst. 70kg i bänken alá 2 reps helt själv, 2 med lite hjälp. (Jo, jag har gjort det tidigare, men det var då, och det känns som jag litegrann började om ett par rutor tillbaka när jag började träna ensam och efter mina äventyrsresor med mindre strukturerad alternativt ingen träning alls) Jag är i alla fall nöjd, och det bästa är, att till imorgon har värkpaketet kompletterats med bröst, axlar och vader också,.. Axlar var inte planerat, men av bara farten fick dem sitt idag, för att få vila imorgon och vara pigga på att köra dips i fredagens armpass :)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0