Jag fick min,..

.
,..lilla stund på stan till sist. Liten är rätta ordet, och inte heller fick jag alls med mig det jag skulle, men jag fick lite annat skoj,.. När man inte kan bestämma sig, ja då tar man alltihop..
.
Sommartoppar och träningströjor, en bikiniöverdel o ett par shorts :)
.

.
Blomkrukor till mina fina födelsedagsblommor
.

.
Och så något jag tyckte var som gjort för min vimsighet och för mina svarta listor.. ;P
.

.
Dessutom hade jag fått ett paket från jordstrålningscentrum, innehållande fyra magneter för magnetterapi. Helt glömt bort att jag beställt dem (som vanligt..) men jag blev jätteglad. Nu har jag fäst dem med kirurgtejp där jag har ont och väntar på att smärtan likt ett mirakel ska försvinna :)
.
.
Om ett par timmar väntar blodomloppet. Jag vill inte springa. Eller jo, det vill jag, men jag vill ännu hellre träna armar. Jag saknar mina armar. Idag känns dem nämligen spårlöst försvunna. Skulle någon hitta dem så hojta gärna. Jag betalar bra.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0