Jag önskar,..

.
,..jag kunde sova. I en månad eller två.
.


Kommentarer
Anonym

Det bästa rådet kan bara ditt hjärta ge dig. Bestäm vilka mål du har och vart du vill vara om en månad,tre månader,ett halvår och om ett år på alla plan.



Innerst inne vet du så väl vad du vill och vad du vill ha, missunna inte dig själv detta genom att tvivla o ta omvägar.

2012-05-23 @ 18:58:47
Lisah

Ibland kan omvägar föra med sig viktiga erfarenheter och lärdomar och bli vinster, men jag förstår absolut din poäng och uppskattar stort din omtanke. Att inte tvivla är dock svårt, när omständigheterna och förutsättningarna förändras fram och tillbaka. Jag antar jag behöver finna en tilltro i mig själv, en känsla att jag kan även ensam. Den finns inte i nuläget.

2012-05-24 @ 22:09:31
Lisah

Ibland kan omvägar föra med sig viktiga erfarenheter och lärdomar och bli vinster, men jag förstår absolut din poäng och uppskattar stort din omtanke. Att inte tvivla är dock svårt, när omständigheterna och förutsättningarna förändras fram och tillbaka. Jag antar jag behöver finna en tilltro i mig själv, en känsla att jag kan även ensam. Den finns inte i nuläget.

2012-05-24 @ 22:13:45
Anonym

Då får vi skapa den tilltron tillsammans!

2012-05-25 @ 07:24:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0