Jag skulle ge mig själv,..

.
,..en present idag. Jag fann mig helt enkelt värd det. Men efter min träning och hennes träning, upptäckte jag att stan ju var stängd. :-/ dock blev jag inte utan present ändå, för jag fick oväntat ett paket av mina fina vän! :-D
.
.
"Varför letar jag fel hos dem jag dejtar? Varför drar jag mig undan när någon visar intresse?" Jag förmodar att jag bör ta det som en pik,.. Att läggas till bör dock, att denna underbara människa bara känt mig en mycket kort tid. Är jag verkligen så uppenbar? :-P
.
Jag körde ben imorse och innan jag gav mig böjde jag lite. Dumma låsningen omöjliggör att lägga på några vikter, men jag körde med stången bara för rörelsens skull. Ville lite halvt deppa ihop när jag insåg att jag inte kan köra knäböj tyngre än jag kör bicepscurl, men istället kom jag på, att om jag vänder på det hela, och ser det som att jag faktiskt kan ta samma vikt med biceps som jag kan i knäböj, då lät det hela lite roligare.. ;).
.
Och imorgon ska dem få sitt, armjävlarna ;-D kom då, kom då för faaan :-D
.


Kommentarer
Anonym

Hatar att sakna och saknar att...

2012-05-17 @ 14:33:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0