Nu är jag,..

.
,..helad. Och healad. Jag har fått healing. Helt fantastiskt måste jag säga. Jag ska bli bra, jag känner det. Och jag är så tacksam. Det kanske tar sin lilla tid, men jag kommer att bli bra <3
.
Efter morgonens träning, en dusch och frukost åkte jag och min vän och ordnade mig en ny lur. Nu har jag inte längre någon stenålderstelefon. Denna nya luren är snygg. Och fruktansvärt anpassad för en Lisah. Den är stöttålig och går att tappa i vattnet (läs toaletten) i hela 30 minuter. Dessutom har jag fått ett pensionärssnöre att ha runt handleden så jag inte kan tappa den när jag skriver sms och cyklar, och så till sist en drulleförsäkring på det hela. Dessutom kan jag höra i den, så nu kan jag börja svara när ni ringer, vid de tillfällen jag känner för det ;)
.
Sedan ville jag klappa kameler, men till Kolmården var det lite långt just idag. Istället åkte vi till Valla för att klappa getter, men det fanns inga såna. Och inga kaniner, och egentligen ingenting. Men det fanns en lekpark och en stor gräsmatta och vi hade med oss filt och mat och hade picknick. En helt otroligt mysig dag helt enkelt :)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0