Nu har jag allt,..

.
,..tjurat färdigt. Jag gör det oftast bara i små doser ;) Idag har jag som sagt "vilodag" och jag gillar det inte nånstans, men tack vare den lyckligt lottade själ jag är, så får jag hänga på gymmet stora delar av dagen ändå. Först nu om en dryg timme, så ska jag ner och träna B. Alltid lika roligt för mig, återstår att se vad hon tycker.. ;)
.
Sen i em, är det lilla Es tur och det var alldeles för länge sedan. Hon ville ha hjälp med benen nu inför shortssäsongen yttrade hon igår och visst tusan ska hon få det. Hon blev glad och tacksam och tyckte om mig, jag har dock en känsla av att denna kärlek inte kommer bli långvarig. Lilla E har nästan bara tränat cardio en period nu, så säkerligen har hon förträngt hur ett styrkepass alá mig går till. Ska bli kul ;)
.
Ikväll springer jag blodomloppet. Först tänkte jag bara se det som en lagom skön och social grej, men nu har jag tänkt om. Om jag bara tar mig förbi den där stora massan på 13000 personer i starten så ska jag kuta för allt vad benen bär sen. Kuta så det inte är skönt någonstans alls. Jag är mer ute efter en detsmakarblodihelakäftenochjagvillbarakräkas-löptur. Helt och hållet vilodagens fel.
.


Kommentarer
B

andra gången gillt: Du sa nån gång gång att man behöver se saker skriftligt ibland, so here it goes. sa det imorse och säger det igen, du är så jävla bra som tränare. Du kör skiten ur en samtidigt som du är lyhörd för vad den andra vill och kan. dessutom ser du små detaljer som jag tror många skulle missa och du rättar till tekniken. vad säger man, du är helt enkelt bäst, lilla kyckling :) Det kanske inte verkar så på gymmet då jag helst vill mörda dig, men efteråt tänker jag alltid vilken tur jag har som får bli tränad av dig.

2012-05-31 @ 15:28:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0