Nu klev jag upp,..

.
,..alldeles för tidigt. Kl 4.55 Jag la mig igen, men kunde inte somna om, och då är det ingen idé. Så, jag har suttit här vid köksbordet med mitt väldigt svarta kaffe och läst gammalt kursmaterial från utbildningen. Hittade två pärmar hos mamma igår som fick följa med hem och av flera anledningar känns det som en god idé att friska upp och se till att behålla all den kunskap jag faktiskt fick med mig
.
Ska jobba idag, men bara till 14, sedan direkt till gymmet. Bröst idag och jag planerar att det ska gå bättre än planerat. Det är väl ett bra utgångsläge? ;)
.
Tog en massa fina bilder igår som jag önskar jag kunde få visa. Men icke. Jag måste köpa mig en ny kamera. Den jag har nu är egentligen inte ens min, jag fick "låna" den när min försvann i Chile och det har jag gjort i 6mån nu,.. Jättatråkigt, för det är inte alls lika kul utan bilder. Mamma var fotograf, och en bra sådan må jag säga. Hon skulle plåta min rygg när jag körde några extra set chins i hennen hall och på nåt vänster fick hon dit muskler jag då aldrig sett förut. Borde nog ha med henne på gymmet framöver,.. ;)
.
Jag har ont, mycket ont. Träningsont. Bra ont, skönt ont, men ändå har jag ont. Skulle vilja säga jämt, men inte riktigt. Oftast. Idag känns magen och ryggen som jag fått stryk, men ännu värre är benen. En kompis till mig sa en morgon efter en utekväll att"jag vaknade och hade ont här och här, jag undrar vad jag gjorde igår?"
Personligen är smärta för mig snarare en påminnelse om vad jag gjort, så om jag vaknade och inte hade ont någonstans, DÅ skulle jag undra, "vad gjorde jag igår??!" ;-P
.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0