Så var jag plötsligt,..

.
,..24 år. Mina första väldigt många minuter av denna dag har jag spenderat framför spegeln. Jag var tvungen att se om åldern börjat ta ut sin rätt. Kände efter om tuttarna satt på samma höjd, det kändes så. (vilka tuttar? :-P) Lyfte på tröjan och kollade, jo, det såg ut som det brukade. Kollade om jag fått rynkor, men fann inga. (läs inga nya..) Letade gråa hår, men det hade jag klarat mig ifrån. Kände efter om röven blivit slapp, men den gjorde bara jävligt ont, tog det som ett bra tecken.
.
Så kom jag på att jag kanske börjat se dåligt, men efter ett lästest av bilarnas regskyltar nere på gatan kunde heller inte synen anklagas för nedsatt funktion. Känseln, hörseln, allt verkar vara kvar.
.
Väl igång slängde jag av mig kläderna. Synade varenda kroppsdel. Det är inte alla gånger helt enkelt att vara rättvis mot sig själv. Det var så mycket lättare att ha någon annan som avgjorde dagsformen. Jag ser lite ut som en barbapappa idag. Det är min mages hämnd efter den halva tårtan jag tryckte i mig igår. Och chokladen. På tok för mycket skit. Så här i efterhand en mycket dum idé. Jag tål ju inte socker, kunde inte sova på hela natten, kände mig alldeles sjösjuk. Och mådde illa. Gör jag fortfarande. Dock fått ner frukosten ändå, så nu är magen ännu mer svullen. Det gör ingenting, jag har lärt mig att det bara är tillfälligt. Och så är jag tung, nästan så tung som jag ville bli. Det är inte så hemskt, det är ganska kul.
.
Nu ska jag visa något mer som är kul, bara för att det är idag och för att jag är så övertrött att jag inte orkar bry mig om hur hemska dessa bilder egentligen är.
Precis ett år och nästan 7kg plus ;)
.
.
Haha, varsågod :-P Nu ska jag dansa med min dammsugare och sen flyga till gymmet för att undersöka hurvida armarna fortfarande fungerar. Bicepsbattle någon? ;)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0