Veckans träning,..

.
,..har rullat på.
.
Söndagen bjöd på ett axelpass på Medley, med nytt sällskap. Det är alltid lika spännande att träna med en ny person. Av erfarenhet brukar jag finna det fungera bäst att antingen helt köra på den personens koncept och upplägg, eller att den följer mitt. I detta fall blev det nog lite av en kompromiss, men det fungerade klockrent. Eller,.. ja, egentligen var det nog mest mitt upplägg vi körde efter, men jag låtsades vara aningen ödmjuk och frågade vad han tyckte och ville. Vad han dock inte vet, är att svaret inte hade spelat någon roll,.. ;-P
.
Måndag var det benens tur. Jag blev arg på att inte kunna knäböja och matade på i benpressen istället. Försökte mig även på hackliften, men där blev det snarare kontaktfokus och högreps än några tunga vikter. Flugvikter får det nog kallas.
.
tisdagen körde jag bröst och drog på mig en fruktansvärd träningsvärk efter hyssen med dropset alá varvat med armhävningar, men det var jäkligt roligt.
.
Onsdag tränade jag rygg. Min bästa passare och vän fanns på plats och hjälpte mig till ett riktigt bra pass. Avslutade med chins och på fullaste allvar kunde jag inte göra en endaste till när jag var klar. Jag lovar, jag vet, för jag försökte.
.
Torsdag fick armarna sitt och jag körde det idiotiskt jobbiga upplägget som förra veckan. Jag vet att jag skulle förklara vad det är för nåt påhitt, och det ska jag, men inte nu. Hur som helst gick det bättre denna gång, jag satte vikterna bra och tog mig igenom det med precis den lilla marginal som inte fanns och heller inte skulle finnas.
.
Igår var det fredag och jag hade vilodag, eftersom det för det första annars hade blivit min 13e träningsdag i rad och för att min kära mamma hade födelsedag och vi skulle fira henne :) Passade på att även bryta kostschemat som jag följt bättre (läs mer slaviskt) än på ett tag, den sista veckan. Dock blev det inget toksvullande av onyttheter, bara lite lagom ätande utspritt på hela dagen, vilket gjorde att jag mår bra även idag.. ;)
.
.
Idag lördag har jag tränat ben, med mitt Medleysällskap, fast på City. Jag önskar nämligen han ska teckna kort där, återstår att se om han lyder. :) Passet gick bra. Jag utnyttjade min tillgång till hjälp och droppade i nästan alla övningar. Benen skakade och läpparna blev blå, precis som det ska va. ;)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0