Av en ren slump,..

.
,..snubblade jag in på ett av mina egna inlägg. Där fick jag läsa ord som var mina egna, som av en ren tillfällighet prickade mig så rätt, precis just nu.
.
http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/2011/april/tankar.html
.
Det är så viktigt, så otroligt viktigt, att vi får möjlighet att ge utlopp för det som brinner inom just oss. Göra verklighet av det som gör oss hela. För vår egen skull. För ingen annan människa, hur väl dem än kompletterar oss, fyller våra brister, tillför glädje i vår tillvaro, kan skapa den känslan av inre välbehag då vi är i fas med oss själva, åt oss. 
.
Det var bara en tanke, delad av "tankar". Jag mår bra idag. Har sovit helkasst, men har ett helkul bröstpass med en ännu roligare vän som väntar. Och sedan får jag besök, ett besök som förmodligen ligger bakom starten till all denna tankeverksamhet som satts igång i lilla bollen där uppe. Kanske min nya keps jag fått i present kan hjälpa till att hålla bitarna på plats? ;) Vad gör vi? Nu kör vi :D
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0